zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku “O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy jedynie w przypadku gdy zwracane towary są kompletne.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Labi Meble
ul. Zesłańców Sybiru 9
64-920 Piła
tel. +48 660491688
reklamacje
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.
W przypadku gdy otrzymany towar posiada częściową wadę preferujemy wysyłkę nowych elementów, których koszt wraz z wysyłką pokrywa sprzedający. Wysyłka następuje najczęściej do 24 godzin od czasu ustalenia szczegółów wysyłanych elementów .
Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:
Labi Meble
ul. Zesłańców Sybiru 9
64-920 Piła
tel. +48 660491688
Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.
Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie.
WAŻNE:
· Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
· W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.